viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Spontan

Kategori: Allmänt

Ibland blir jag väldigt spontan och tänker inte utan bara kör. Vilket jag gjorde i torsdags eftermiddag med två barn ner till Skåne. Leon ville bo på hotell, så det gjorde vi! I fredags var jag så trött efter en mycket vaken natt med Lovelia att jag inte orkade träffa någon och brast istället ut i gråt av trötthet med två trötta intensiva barn! Åtta somnade vi gott för att vakna mer utvilade till en härlig lördag. Då blev det julmarknad med farmor och middag därefter hos dom! 

Idag åkte vi hem, tur var väl att jag kom hem! Efter 45 minuters körning på E22 slog det mig att jag borde befinna mig på E6 mo Göteborg. 
Ja, jag har väl på tok för mycket i huvet och spring k benen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 Väl hemma med tröttheten som min bästa vän, hann jag med att sätts ihop en julgrupp till matbordet, träffa hästen och tvätta! 
Kommentera inlägget här: