viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Det som var är nu

Kategori: Allmänt

Skriv inläggstext 

Sitter på vardagsrumsgolvet och bara väntar på att snabbprogrammeg på diskmaskinen ska ta slut. Haft huset fullt av folk ich älskar det. Å vad glad jag ör gör mina nya kolleger och i det jag är i nu. Facebook påminde mig precis om min förra blogg. Läst igenom den och kan inte låta bli at bli nostalgisk. Jag och Sara. Min lägenhet. Min träning. Bara mig själv stt  ta hänsyn till. Allt har verkligen sin tid och charm. Skulle aldrig byta bort det jag har idag men visst kan man längta en liten bit tillbaka. 

Kommentera inlägget här: