viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Alv

Kategori: Allmänt

En väldigt lycklig Leon som fick träffa både emil och Pippi på Astrid Lindgrens värld. 

Tillsammans med mamma, Rhode, morfar, Tamowan och deras son Oskar tillbringade vi onsdag- torsdag tillsammans en riktig härlig förfest till en lugn midsommarafton. 

midsommarafton firade vid med Heléne, Magnus och barnen hemma hos oss. 

Igår tog vi en promenad till dom för att plocka fläder. Leon kämpade på med sparkcykeln och senare när David var iväg på bio gjorde jag och Leon flädersaft. Idag är det Davids tur att experimentera med fläderblommor. 

Kommentera inlägget här: