viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Vinst

Kategori: Allmänt


















Jag hade många tankar om den här dagen. Det skulle bli promenad för mig och Rhode, kanske lite shopping, tidig och mysig frukost, Liseberg.... Med mera
Den där promenaden resulterade i två timmars sömn på soffan. Vilket ledde till att den mysiga frukosten blev halv tolv, 
Halv två kom vi iväg till Liseberg, utan att ha hunnit iväg och shoppa. 
Det blev en trevlig tur på Liseberg. Så härligt att ha mamma, Robin och Rhode här. Bara det är en perfekt julklapp, även om det blev några klappar till ikväll. 
På Liseberg satsade jag nummer 43. Tänk att nummer 43 skulle ge mig 2 kg toblerone. På Bingolotto ikväll blev det en vinst på 100 kr. 
David kämpade för en stjärnvist på Liseberg. David nöjde sig inte med förstapris. De fick Leon ta hand om. Leon var nog rätt nöjd över att ha träffat sina favoriter. Kaninerna. När Leon upptäcker Lisebergshallen räcker inga 20 minuters kramar, o de andra barnen som köar kan enligt Leon gå hem. Eftersom att han gör framkomligheten väldigt svår! 
Mellan reklamerna har jag i mitt liv gjort min första äggost. Han även med några mandelmusslor på det och paketinslag. Nu behövs det sömn innan det är dags att bestiga en tidig morgon. Som till och med innehåller träning 9:00. 

Godnatt 
Kommentera inlägget här: