viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Första veckan

Kategori: Allmänt, Familjen, Leon, Lovelia

Första semesterveckan gjord och jag och David andas ut trötthet och frustration. Tålamodet är i botten på både honom och mig och intensiteten väldigt hög på våra barn. 

Ska bli härligt att på fredag att lämna hus, städning, trädgård, häst, matlagning, leksaker, tvätt och disk för en vecka i Grekland med all inclusive. 
Det blir nog bra för alla fyra. Sömn och avkoppling från vardagssysslor står högt på önskelistan! 

Men vi hat ändå hunnit med lite under vår första vecka. Midsommarfirande, grillning i torpet, bollhav, förberedelser för Super Mario-kalas, oväntat besök från semla, sol! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: