viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Sista kvällen

Kategori: Allmänt, Familjen

Sista kvällen hos mamma bjöd på ölprovning, Davids nya hobby och tapas till det. Jag mamma och David och spontant blev Sara också en härlig gäst! 

Innan vi åkte hem mot Göteborg igår igen, tog vi en Malmödag bara vi fyra. Vi besökte två av Malmös 21 temakekplatser. Vi var på Lekplatsen Solen, där David efter att ha testat rutschkanorna undrade vad Malmö stad vill ta livet av alla Malmös barn med livsfarligt snabba kanor. 

Teaterlekplatsen blev min favorit. Så fint de gjort med olika scener och kulisser. 

Vi njöt även av middag i Västra Hamnen precis vid vattnet. Trots en krypande Lovelia blev det en mycket trevlig måltid! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bjuder på några bilder nedan som fotograf Leon med glädje tagit! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: