viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Å vad jag älskart

Kategori: Allmänt, Familjen

Middag till mycket sen kväll på altanen igår! Sommarkvällar, kan det annat än att göra en lycklig! ?! 

Pernilla och Christian och barn var här för att dela och avnjuta en av julis alla underbara kvällar. 
Är det bara jag som tycker att sommaren känns snart som förbi? Och att jag inte riktigt hinner med att njuta för att jag är så rädd att det ska ta slut?! 

Idag är det Carola och gott sällskap som kommer bjuda på en underbar julilväll. Jag förväntar mig inget annat när det vallas konsert med henne! 

Innan dess ska vi fortsätta med alla projekt som vi har för oss. Det är roligt stressigt och förväntansfullt och fantastiskt kul samtidigt. Vi fixar med hönshuset och bygger ny hönsgård! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: