viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Påverkad av tv

Kategori: Allmänt

Jodå så samt som det är sagt. Middagen i nyhetsmorgon verkade alltför spännande så det fick bli fredagsmiddagen igår! 
Rykande chiliröra med koriander, öl, choklad och linser. Med sallad och tortillabröd till smakade det utsökt. Leon tyckte det blev för starkt. Han var okejad. Nästa gång blir det en aning mindre chili! 


Till filmens tillbehör serverades godis och frukt. Jag testade även på att göra sockerfria bounty. 
Gjorda på kokosolja, kokos, kokosmjölk och vaniljpulver. Doppade sedan i smält kokosolja och kakao. Jättegott! Perfekt till kaffet! 

Nu ska jag ut och njuta av sol, promenad, ensamtid och framgåspodden! 
(null)

(null)

Kommentera inlägget här: