viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Mamma

Kategori: Allmänt

Haft min mamma på besök i två dagar. Vi har testat lekplatser i Trollhättan, promenerat och gått på stan! 
Hon gav mig även sovmorgon imorse till 10:38! Då vaknade jag. Jag önskar att jag aldrig hade tittat på klockan för då hade jag lätt somnat om igen! Men klockslaget gav mig dåligt samvete att mamma snart skulle åka hem och att vi nästan inte skulle hinna umgås. Men det var väldigt skönt! 
Så just nu på önskelistan skulle jag önska mig en hel helg på hotell utan klocka och utan mamma! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: