viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Kors i taket

Kategori: Allmänt

Det blev en lugn och harmonisk dag! Efter hästar och träning och handling sov Lovelia gott i två timmar. Leon ville att vi skullle ladda ner nya spel på iPad så han kan lära sig bokstäverna och skriva. Så det gjorde han med hjälp av "Alfons ABC" 
Jag bakade pepparkaksgrottor, kolakladdkaka och saffransskorppor i lugn och ro och lyssnade på skön musik medan Leon låg så lugnt på mattan och glatt berättade för mig vad han lärt sig! 

Det var mysiga minutrar sedan Lovelia vaknat med de båda på mattan. Fram tills att Leon insåg att det var lugnt ett lång stund och lillasyster var vaken så då blev det tjat från min sida att inte sitta på Lovelia, lägga saker på Lovelia, skrämma henne med mera...... 


Ikväll har jag förberett en nissedörr här hemma som kommer bli en del av leons paletkalender! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: