viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Indisk vecka

Kategori: Allmänt




Glad att jag äntligen kom iväg till gymmet idag. Var helt slut på vägen dit. Vilade en stund i bilen innan jag klev ut för att gå in. Peppa mig själv och körde 3 km kondition och sedan styrka för hela kroppen med extra för mage, axlar och bröst. 
Jag behöver egentligen inte peppa mig själv för träning. Jag njuter och känner mig så jag(!) när jag står framför spegeln med mina hantlar. Det är energin som brister. Glad stolt och tacksam att den lila energi jag jade idag kunde ge mig en timme av glädje styrka och svett på gymmet. 


Väl hemma väntade middag på mig av min favorit kock: David! 
I veckan ska vi vara mästerkockar ihop. Vår första leverans av linas matkasse kom ikväll. Spännande! Indisk touch i veckan. Det ser vi fram emot! 


Kommentera inlägget här: