viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Efter regn kommer sol

Kategori: Allmänt, Familjen, Leon, Lovelia

Både igår och idag fick solen titta fram efter skurarna. Men mina 30 grader försvann fort. Tur vi har en resa till värmen inbokad i slutet av juni! 

Igår var vi i Ljungskile och hälsade på Margareta. Av total trötthet njöt jag i en stol i solen. 
Idag har jag och David och Lovelia varit iväg på ärenden medan Leon var hos en kompis. Det blev lite grajor att plantera imorgon! 
Vi har även kollat på ny vask och dusch till badrummet. 
Och utanför köksfönster jag grävmaskinen jobbat på hela dagen. Gräver för förberedelser för plattläggning. Det upptäcktes ett berg i marken. 

Så söndag imorgon bjuder på plantering, hästar, träning, bakning, städning, kalas och dynamit! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: