viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Dags att spara

Kategori: Allmänt, Sagt av Leon

Leon frågade förra veckan när vi kunde åka till USA, Afrika och Japan. 
Jag och David förklarade att det kan vi göra men att man måste spara massa pengar då. Vi talades också om för honom att han kan hjälpa till att spara. Tex genom att inte fråga i affären om olika saker att köpa som kanske egentligen inte är nödvändiga. 

Då säger Leon: (ska tilläggas att jag har bla två vader i vardagsrummet som jag varje vecka inhandlar snittblommor till) är inte blommor dyrt mamma? 

Smartare än smartast. Så nu tycker sonen jag ska dra in på blommorna som vi kommer något närmre övriga världen! 
Kommentera inlägget här: