viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Kos

Kategori: Allmänt, Familjen, Leon, Lovelia

Även om mobilen legat på lite ledighet, precis som de flesta sociala medier har kameran fått vara lite aktiv iaf. 
En vecka på Kos. Härlig semester. Det är semester för mig bara solen skiner och temperaturen är över 25. sen att åka med en Lovelia som är snabb som en vessla, envis som en åsna så kanske inte middagarna var att kalla semester. Men alla fyra är nöjda på sitt sett! Vi fick ju vara tillsammans !
Leon har fått äta glass varje dag och lyckats hämta vanlig cola, inte zero i baren, mycket nöjd att trotsa sin mamma! 
Och ifrågasatt allt hans föräldrar säger! Han har under en hel vecka hunnit ställa alla världens funderingar. 
Hunnit träffa nya kompisar, spelat fotboll och badat väldigt mycket! Och varit med bamse på Bamseklubben! 

David har fått bada, spela fotboll, tennis och volley boll. 

Lovelia har.... ja? Plockat ut strandväskan antal gånger! O ätit glass! Gärna endast glass!

Jag har fått träna fyra träningspass, ätit äggröra till frukost,  solat och packat i allt som ska vara i strandväskan ett antal gånger! 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2019-07-07 | 19:03:18

    Ser ut som ni haft en skön semester /Linda

Kommentera inlägget här: