viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Det där ruset

Kategori: Allmänt

När det blir höst och vinter som är onekligen lång, väldigt mycket längre än sommaren och man längtar tills temperaturen och solen ska få ta över Sverige lite till, finns det vissa saker som får en att längta extra eller att bara känna harmoni. 
Förutom julis underbara kvällar är det morgnarna. Klockan är halv sju, utvilad fast man nästan inte sovit några timmar alls och solen som redan värmer. Då har jag en av de bästa stunderna på hela dagen! 

Att med musik eller podd i öronen ta min 8 km promenad, 
Ljuvligt! 
Jag verkligen älskar hur lugnet, musiken får en att ha totalt fokus med allt det vackra runt omkring och känslan över hur lycklig jag känner mig när jag går på grusvägarna! Och att jag under en timmes tid bara känner tacksamhet! Tacksamhet över relationer, men också funderingar kring hur saker kan och blir som det är, tacksam för materiella ting, naturen, kärlek,  (null)

 jag och livet! 

Det är sommar, harmoni, lycka, puls och uppskattning på samma gång! 

(null)

(null)


Kommentera inlägget här: