viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Nya tag

Kategori: Allmänt, Inredning, Leon, Lovelia

Då var arbetsveckan igång igen! Med förkylning och halvsjuk! Att inte ha 100% energi på jobbet i kombo med barn som tror de är födda med endast rättigheter och tykenhet till den här världen!!

Ibland kommer det sekundrar över en när man verkligen undrar varför man är lärare eller varför jag ens ska låta mina barn växa upp i en värld bland människor som är totalt upp och ner. Och de människorna är inland bara 10-12 år. 

Idag är en av de få dagar när jag lämnar jobbet utan gnista. Tråkigt! Hatar den känslan. Men imorgon är en ny dag. Nya tag för mig och för eleverna och hela världen ! :) 
Så nu somnar jag gott. Uppstigning fem för att åka till stallet! 

Har iaf köpt nya lampor idag och gjort räkneböcker med Leon. Det var allt bra och mysigt! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentera inlägget här: