viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Disney on ice

Kategori: Allmänt, Leon

Igår var jag och David och Leon på Disney om Ice. Jag har varit på det två gånger tidigare och kände nog igår att det det fick vara sista gången! David tyckte det var bra men, "nu kan vi det". Måste erkänna att jag bog satt och blev lite uttråkad även om det såklart var bra! 
Efter en fantastisk fredagkväll så var. Öl helgen fulländad med upplevelser! 
Leon tyckte det var bra. Lite långt, 2 timmar.... den stunden som han väntade på var över på 10 minuter .... Toy Story! 
Undrar hur det kommer vara att gå med Lovelia när hon är äldre. Jag och David var överens om att det nog uppskattas med hos tjejer. Om man tittade runt på barnen som satt på läktaren var de flesta tjejer extas hela programmet genom och engagerade, medan de flesta pojkar drog huvudet närmre och närmre föräldrarnas knä. 

På kvällen var David iväg på konsert. Jag hade planerat att njuta framför tvn när barnen somnat. Men jag försökte vara ärlig mot mig själv över vad kroppen egentligen ville med lördagkvällen. Sova! 
20:15 sov jag, Leon och Lovelia för natten! 

Ni tänker säkert att nu är frun i huset utvilad idag... men jag måste erkänna att några timmars sömn hade varit välkommet. Men 12 timmars sömn får väl räcka för set här dygnet! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: