viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Kusinmys

Kategori: Allmänt, Lovelia

Det har varit så härligt att ha haft Ronja och alessio här i en vecka! Kul stt lära känna alessio lite bättre! Bara under den här veckan har han lärt sig att vända sig själv! Och inte nog med att han gjorde framsteg, Lovelia växte och blev en riktig Storkusin/stora syster. 
Som hon pysslat om, klappat, gett nappen till Alessio. 
Ett tillfälle grät han och hon klappade men inget hjälpte. Sen tog hon en ren blöja och la på blöjan han hade på sig! 
Men det hjälpte tyvärr inte heller. 
Hon har lärt sig att göra slängpussar och att pussa och smacka. Så Alessio har under veckan fått en hel del pussar!  (null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: