viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Back in the house

Kategori: Allmänt, Lovelia

Med vackert väder, ledig familj har vi varit ute från morgon till sen kväll. Har nästan glömt bort det där vardagliga jag alltid gör dag in och dag ut dammsuga, moppa och tvätta! 

Blir inte påmind eftersom klockan oftast är över elva innan jag och David tar oss in i huset igen om kvällarna. 
Men igår, lyste inte solen så då tog jag tillfälle i alt att sortera kläder, vilket ledde till städning av ovanvåning och i sin vanliga ordning ommöblering. Leon fick "nytt rum" och lilla gästrummet där nere blev till Lovelias rum! 

Så nu väntar projekt att göra ordning gästrummet i källaren och renovera tvättstugan!! 
Tur att David börjat jobba idag så jag är fri att göra vad jag vill ;) 

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: