viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Som det ska vara

Kategori: Allmänt

Idag har måndagen används till det den ska. David är hemma varje måndag och varje måndag har det varit att vi fixat och ordnat med saker på olika håll. Idag vid lunch tog vi en promenad på 1,5 mil och pausade efter halva för lunch. Hemvägen blev väldigt lång då Leon ville gå en bit och en hel del lek. Det blev 5 timmars frisk luft och en helt underbar dag tillsammans. 
Kvällen blev lite mer kaos. 
Trötta, gråtande och hungriga barn. En man som måla staketet och en mamma som försökte tillfredsställa alla samtidigt som hon vek tvätt och plocka undan. 

Skönt när jag och David landade med lite mat och ett parti "körkortsspelet" när barnen somnat! 

Nu ligger även jag jättetrött i sängen laddad med en bok innan ögonen går ihop! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: