viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Fredagsfeeling

Kategori: Allmänt

Älskar fredagar när man jobbar. När man känner att man får det bästa av två världar. Jobb- familj- helg! Hade velat skriva sovmorgon, men isf ljuger jag. 
Med tanke på att Lovelia idag väckte mig halv fem. Efter lite mat så somnade också jag om, fram till att Leon väckte mig halv sex och ville ha frukost med en gång, så hungrig han var! 

Trots en slapp hemmadag, infinner fredagskänslan sig ! 
Ätit en fredags-middag-a -la-not -tacos. Utan ett hederligt kött, grönsaker i ugnen och bea!
Leon slickade salladsskålen och tyckte det var ett fantastiskt gott kött! 
Just nu njuter jag i soffan bland tända ljus. (Bästa med hösten och regnet utanför) Lovelia sover i soffan och Leon är lycklig och David likaså av att spela det nya spelet "Toy Story" som Leon önskat sig! 
Ett gammalt spel till PS2 så för att spela behövdes en gammal tjocktv. Vilken lycka, lagom fixat till fredagsmyset! 

Snart ska jag och David mysa med lite debatt. Inte mellan honom och mig förstås, synd om honom som alltid förlorar ;) utan debatten i Linköping ikväll! 

(null)

Trots sina snart 3 månader kan jag inte låta bli att sätta denna lilla stabila tös i en stol smakandes på både yoghurt och glass! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Pannkakor: leons favoritmellis. Passar hela veckan :) 
Kommentera inlägget här: