viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Bortskämd

Kategori: Allmänt

Stackars föräldrar som dag it och dag in har barn som gråter. Jag är väldigt bortskämd med tysta barn. Men idag har Lovelia varit missnöjd till det mesta. Hon var nöjd under vår 8 km promenad i kyla och sol. Underbart! 

Väl hemma i soffan framför en film sa Leon : mamma måste du somna. 
Jag: jag vilar bara ögonen. 
Leon: ska du göra det länge? 
Jag: tills jag kan öppna dom igen. 

Efter 20 minuter fick jag öppna dom då hade missnöjd Lovelia sovit sina 20 minuter, vilket brukar vara två timmar. 

Fick ta med mig barnen till stallet. Leon ville motvilligt följa med. Jag förklarade att jag hade gärna åkt själv, men eftersom att pappa inte var hemma var vi tvungna att göra det tillsammans. Efter en djup suck sa han- jag ska hjälpa dig! 

Det gjorde han verkligen. Och jag skulle testat stallet tidigare idag, Lovelia var tyst och nöjd! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: