viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Totalt förälskad

Kategori: Allmänt

Jag är så upp i öronen kär i vad jag och David har. Allt materiellt, våra jobb, våra barn, men framförallt i VI!! Boost till oss hur bra vi väljer att ta hand om varandra och ha kul tillsammans. Vi var på rusta ikväll, efter att vi hjälpt David välja nya glasögon. 

Inne på rusta fick vi tillsammans 
1. Magmuskler av allt skratt
2. Uppmärksamhet för vår familjära konsert sjungandes på super mario
3. Mattor
4. Julsaker
5. Minnen 
6. Leonhumor
7. Bebisskratt
8. Kurragömma
9. Bebiskräk
10. Pussar 
11. Kramar 
12. Inspiration
13. Samtal
14. Visioner
15. Önskningar
16. TID med varandra 
17. Dans 
18. Leons omtänksamhet
19. Skoj
20. Ännu mer humor 

Ja tänk så rik (och fattig) man kunde bli en måndgkväll på Rusta. 
20 fantastiska ting som gav energi, glädje och tacksamhet. 
Jag älskar att få vara mamma och fru i den här familjen. 

Hemma vid kvällsmaten fick Lovelia mamgopure första gånge. Hon åt minsann en halv burk. Så det ska nog bli matvrak av henne också. 
(null)

(null)

Det är verkligen njutbart av att se Lovelia och leons samspel. Hon är glad konstant och tittar nyfiket, roande och beundrande på Leon. Leon pratar och skojar med henne och hon svarar hels tiden och pratar tillbaka! Det är fantastiskt att Se! 
(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: