viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Min tur

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och försöker svälja. Men ack så icke skönt. Började känna det på träningen! Davis har varit sjuk en vecka. Hoppas inte det blir min tur nu! 
Hoppas lite sömn ska göra susen. Tänk om Lovelia kan sova hela natten!! Då hade den här mamman blivit glad! 

Om inget annat så gör hon mig glad om dagarna. Hela hon är ett leende! 
Haft en mysig stund med Leon på lekplatsen. 
Vi åkte iväg och tog fika med oss. Det tog oss bara en timma att komma iväg för någon viss fyraåring skulle inte ta på sig och testa mammans tålamod vad gäller bäddning, kuddar och kurragömma!! 
När vi väl skulle iväg och satt oss i bilen sa Leon "mamma jag borde inte tramsa så mot dig, du åker till lekplats och fixar fika, precis som jag gillar! Så e jag inte snäll mot dig." 
Älskade unge, du är förlåten! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ja ni förstår hur lång tid den där storebrorn tog på sig, färdigklädd Lovelia hann somna på köksgolvet! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: