viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Datenight

Kategori: Allmänt

Igår hade vi besök av syster Ronja och Patrik! Som kom hit med fantastiska nyheter! 

På kvällen åkte jag och David in till stan för att inleda kvällen med gott att dricka på en uteservering(!) helt galet härligt att det på kvällen var 16 grader och vi kunde sitta ute på avenyn. 
19:30 gick vi på teater och såg "dubbelteubbel" med bl.a. Tomas Pettersson i huvudrollen. Det var skönt att bara sitta ner i två timmar och se något lättsamt, det fick mig att bara va och slappna av. 
Efter föreställning kunde vi igen, trots 21:30 sitta ute och äta. Vi åt mat på Taras, som är en god turkisk restaurang! 

Var hemma vid midnatt....
Vi har bytt av vara dra under natten jag och David! Lovelia som gnytt och varit hungrig, en Leon som sedan tre inatt tjatat om att vi ska få upp och leka! 
Blev tvungen att sova i leons säng tillsammans med honom under natten för att försöka få honom att somna om. 06:15 kunde han inte vara kvar i sängen mer! 

Så vi säger godmorgon söndag och hoppas på en middagslur idag bland tågbanebygg, staketmålning, bilstädning och tvätt! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: