viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Tack!

Kategori: Allmänt

Igår åt jag mamma och mormor julbord på Steninge. Väldigt gott! Revbenen som jag tycker är bland det bästa på julbordet var tyvärr väldigt smaklösa! 
Men däremot bjöd konserten med Carola på mer smak. Det var den absolut bästa julkonsert hon har haft. 
Glädjerus genom hela kroppen! Musiken, sången får en att känna lycka och att allt är möjligt! 
Gick därifrån upprymd! 

Men nu är det dags att åka hem igen! Sitter på planet. Landar nio, så hinner lagom till zumbapasset 10:30. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: