viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Stissig vs relax

Kategori: Allmänt

Leon klättrar på väggar här hemma och hans energi verkar inte ta slut. Lovelia älskar honom till max och beundrar allt hon gör, men även hon tröttnar på att emellanåt behöva ha 17 kg storebror över sig. 
Vi kom tillbaka i våra gamla rutiner med att Leon somnar själv, men det verkar som denna vecka tagit oss tillbaka till ruta ett! Det är 2 timmarsläggningar med trams.

Kändes som att Leon behövde lite utan-Lovelia-tid. Så jag överraskade Leon med att åka till badhuset idag. 
" detta var en bra överraskning mamma" 
Vi har lekt, badat bubbelpool och bastat och verkligen myst. Ikväll var det en mycket nöjd och harmonisk kille som la sig, trots att hans fredagsmys var indraget p.g.a trams om kvällarna! 
Han önskade att vi inte skulle bära in honom utan att han skulle få sova mellan oss hela natten. Trots 20 graders värme och minimal plats, tänker jag stå ut med det :)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: