viorebecka.blogg.se

Hej och vÀlkommen ombord, Äter igen pÄ min livsresa. Sist jag skrev hÀr skulle jag fylla 27, nu Àr det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och vÀntar pÄ att barn nummer tvÄ ska komma till vÀrlden. Man glömmer hur det var för fyra Är sedan nÀr jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv dÄ, för att enkelt pÄminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvÀrlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvÄbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Han! 💗

Kategori: AllmÀnt

Jag har haft sĂ„dan enorm tur som har fina systrar fina kompisar men ocksĂ„ en helt fantastisk man. 

Han Ă€r sĂ„ omtĂ€nksam och kĂ€rleksfull. Jag Ă€lskar honom sĂ„ galet mycket. Efter fem Ă„r pirrar det fortfarande i magen nĂ€r han ringer eller skickar sms. Jag lĂ€ngtar stĂ€ndigt efter tid med honom. Han har sĂ„ mycket att beundra och att Ă€lska, respektera och uppskatta. 
I lördags ordnade han middag för mig och 13 underbara tjejer för att fira mina 30 Ă„r. 
Det var tĂ€vlingar, god mat, gott att dricka och karaoke, pynt, blommor och dukning. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera inlÀgget hÀr: