viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Dom kan det bästa!

Kategori: Allmänt

Min älskade man och mamma tar hem det bästa priset för överraskning och omtänksamhet! 
Grattad på sängen imorse med tårta och paket. Inte nog med att jag redan fått ett air-hockey av David fick jag en resa till Stockholm, biljett till Carolas julkonsert och kläder. Och att han köpt en helt ny servis för dukningen till en fest han ordnar till mig på lördag. 
Och jag får inte glömma de 30 vackra rosor han köpt mig! 

Leon grattade med ett armband han gjort på Davids jobb igår till mig. Pärlarmband k guld och svart med texten Leon och två hjärtan. Ett hjärta för att han älskar mig och ett för att han älskar Lovelia. 

Mamma kom 7:45 imorse som en överraskning med ytterligare presenter trots att hon redan tidigare gratulerat mig! Det blev att packa väskan för att åka iväg på Spa. 
Mitt när ja står i duschen kliver mormor och hennes syster också in. Det skulle alltså bli en mysdag med tre generationer. 
Sedan blev det mat. Fick presentkort av svärmor så att jag kunde shoppa loss. Blev både kläder och inredning till sovrummet. 

Som pricken över i:et hade mamma beställt tårta som avslutade en fantastisk dag! 
Såklart var jag, mormor och mamma tvungna att ta en liten turnering air-hockey innan läggdags! 

Det är overkligt, rörande och glädjande och tacksamt hur många människor som grattat mig idag, tagit sig hit och överöser mig med fina ord! Tänk att lilla jag kan få så mycket ! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Trots alla fina människor i världen så finns det ändå plats för så mycket fint till mig. Det är ju inte klokt! 

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2018-11-02 | 00:06:09

    Det är du verkligen värd Rebecka! 🎁🎈🎂💖

Kommentera inlägget här: