viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Nu är det jul igen...

Kategori: Allmänt

Var iväg hos veterinären imorse för att titta till det lilla fölet i magen. När jag kom tillbaks för att hämta Leon möttes jag med fasa. Han och kusin Agnes lekte julafton. De hade plockat fram julpynt och pyntade rummet med julsaker och sjöng samtidigt på bjällerklang. 
- inte än Leon! Vi måste njuta till fullo av den underbara sommaren. 
För naturens trevnad så har det kommit en skur idag. Det var ju bra, trots att Leon skrek: nu regnar det mamma, det gillar inte du. Då kan du inte sola! 
Så sant så, men som sagt naturen måste få lite färg den med!  (null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: