viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Som sagt!

Kategori: Allmänt

Vi hakar på Nisse-trenden här också! Nu har han flyttat in. Vid dörren ligger ett guldigt brev. Får se hur lång tid det tar imorgon innan Leon upptäcker dörren och brevet. Nu väntar paket, hälsningar och spännande uppdrag! :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Förutom pyssel ikväll så har dagen varit mysig. Det var så underbart imorse och känna att vi inte skulle iväg någonstans. Lugn frukost till nyhetsmorgon. Lovelia sov och jag och Leon pratade och sen gjorde pannkakor. Sen såg vi en film tillsammans alla tre. Jag låg skavfötters med dom! 

Både jag och Leon har städat ovanvåningen idag. Han hade uppdraget att städa, jag svansade efter och tog det han missat! 

Sen tog jag ett break på tre timmar och åt god mat med härliga tjejer, kollegor i stan! 


Kommentera inlägget här: