viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Hemma!

Kategori: Allmänt

Åh trodde det inte, kanske visste det... stt jag saknat dessa dagar. Hemma. Fixa, bara vara vi fyra och göra sånt som man måste men också vill. Idag har jag stått i köket i fem timmar! Det behövde jag verkligen! Blev LCHF- blåbärsmuffins och en trerättersmeny till mig, David och Leon! 
Förrätt blev det charkbricka, till huvudrätt räksoppa med lchf-bröd och till efterrätt chokladfondant med glass. Glassen gjorde jag på frusna hallon och kvarg. Chokladen var 70% mörk choklad, ägg och smör. 
Jättegott, men så mäktigt! 
Sedan helgen försöker jag komma tillbaka till min låg-kolhydratskost. Mår som bäst när jag får äta så. Även om det finns mycket annat gott som frestar. 
Ska sakta men säkert göra ett försök att komma tillbaka till mina 65kg som jag vägde innan graviditeten med Leon, 
(null)

(null)

Kommentera inlägget här: