viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

En vloggs?

Kategori: Allmänt

Helt ljuvlig dag! Jag och min la familia åkte för att plocka kantareller. Jag sa till David fredag! Då tror jag dom har kommit. Han envisades och vi hängde på. Ni kan själva tänka vem i detta huset som är närmast ett rätt. 4 kantareller på fem timmar. 

Men vad gör det? När vi har så fantastiskt kul! Vi har spelat in en himla massa filmer som jag föreslog som en start på en flummig vlogg. David en aning skeptisk till mitt förslag! 
Jag vet inte hur många gånger jag varit nära på att kissa ner mig av skratt. Vi har kört runt på massa vägar vi aldrig varit innan, gått i oupptäckta skogar... trodde vi iaf. Det var någons trädgård, besökt en del återvändsgränder och träffat dovhjortar. 
Vi har lekt den bästa skogsleken - kurragömma! 
Beundras och njuter över hur kul man kan ha med en fyraåring och en nioveckors bebis! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: