viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Bra dagar

Kategori: Allmänt

Vilka bra dagar jag blivit bortskämd med! Härliga dagar med Sara och mindre barn och ingen man. Hade Lovelia en natt! 
Det enda som fanns på min önskelista var att cykla. Njöt av cyklingen, inga uppförsbackar i Skåneland! Blev en mils cykel, med kaffestopp. Inte mycket folk på Espresso House i hamnen. Vet inte om folk arbetar och semestern är slut, eller att jag satt i bikini och åt och försökte fånga, vad som kändes som sommarens sista strålar! 

Nu är det höst ute. Sitter och myser framför kaminen i källaren! Men önskar nog ändå värmen tillbaka! 

Idag blir det lugnets dag! Jag och David var på 40-årsfest igår. Vet inte sist jag sjöng och dansade så mycket. Klockan var 4:30 innan vi kom hem! 
De stunderna man får umgås med David utan barn och tillsammans med andra människor är bra härlig! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: