viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Oplanerat

Kategori: Allmänt, Jag

Dem är få de där dagarna utan planering. Igår var en sådan dag. Leon hörde av sig med många sms, vilket gjorde att jag längtade lite extra till veckans slut. 
Men efter städning tog jag en löprunda på 5 km och lyssnade på min ljudbok "När själen inte mår bra". Mycket intressant bok om vad som utvecklar olika känslor och beteende hos människor. 

Efter att jag försökt att även dämpa mitt dåliga samvete som hästägare en stund på eftermiddagen genom att ha fyllt på vatten och försökt fylla på med ömsesidig kärlek så blev det en väldigt planerad eftermiddag med en hel del ärenden! 

(null)

Kommentera inlägget här: