viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Minitrip

Kategori: Allmänt, Familjen

Vi tog en minitrip till Örebro. Middag och bebismys hemma hos Ronja igår. Jag kände mig riktigt moster-stolt! 

Vi sov på hotell inatt. Att man aldrig lär sig. Åh vilka bilder och visuell man kan vara inför en hotellnatt med barn. Sköna sängar, härlig morgon, utvilade......

......  eller sen kväll, vaknande barn, tidig morgon och ruschig frukost.

Det sistnämnda är väl vår realitet. Jag som har semesterlängtan deluxe konstaterade imorse att semester är inget för än barnen (t) sover hela nätter och reder sig själva. Lite grann som faktiskt Leon är just nu..... men vill man ha dom nätterna för man ju oxå räkna med intensiva morgnar! 

Man kan ju inte få allt! Så är det ju bara! 

Nu blir det badhus för hela slanten med spänd och förväntansfull Leon!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: