viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Helt enkelt på toppen

Kategori: Allmänt, Familjen

Asså solen. Vad gör den med en? Man blir som på moln, även om inte dom syns till! Vad jag längtar till sommaren nu! 
Jag och barnen hade en riktigt härlig dag tillsammans igår. Leon vaknade på ett strålande humör och fixade frukost!
När David kom hem från jobbet mötte vi upp Andreas, Jessica och barnen på lekplatsen och grillade korv. Efter två timmar utomhus var det gott att komma in och ta fredagsmys i soffan. 
Efter en stund frågade Leon om jag eller David kunde gå upp och natta honom i sängen, han var så trött. Vem vill inte natta barn när Dom själva vill? Eller ja vi..... - Leon du kan väl somna i soffan? 
Leon: nä det känns bättre och somna i sängen! 

Klok son vann! Han somnade gott på några minuter. 
Imorse vaknade han lika glad och gjorde om hela sovrummet tillsammans med Lovelia som besättning till en båt. Själv var han kapten. Jag och David var passagerare på detta kryssningsfartyg och låg vid poolen (i sängen, bästa leken) och blev servade glass! 
Alla nöjda!
(null)

(null)

Kommentera inlägget här: