viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Det är ingen vanlig dag....

Kategori: Allmänt, Sagt av Leon

..... för det är Margaretas födelsedag! 
Det var det första Leon sa när han vaknade imorse! Full koll! 

Vi har haft lite kalasmiddag här ikväll och myst!
Leon också....
När det var daga att lägga sig ville Leon att jag skulle lägga honom idag igen, så vi kunde prata om samma sak som igårkväll. Alla hans frågor..... vad jorden är uppbyggd av för att vara så hård som marken? Hur vi kan ligga i sängen och sova fast jorden snurrar? Varför överlever vi inte på andra planeter? Vem får åka till rymden? Vilka djur som äter blad? Hur det börjar brinna? 
Så många fantastiska frågor.... 

(null)

(null)

(null)
Leon bestämde, den som fyller år ska ha krona! 
Kommentera inlägget här: