viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Alla dessa teckningar!

Kategori: Allmänt, Leon

Varje dag Leon kommer hem från förskolan har han med sig 20 teckningar. Det går ju bara inte att spara dom alla! Det är svårt att inte göra det, när man har en son som vet exakt hur många teckningar han gjort, vad han gjort, hur de ser ut. 
En fungerande mening är: jag vet inte Leon, var teckningen tagit vägen. 

Men vissa måste såklart sparas! Alltid hos BVC briljerar han med sina målningar. Igår en morot och en legogubbe! 

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: