viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Riktigt sommarlov

Kategori: Allmänt, Familjen, Lovelia

Känts som en riktig sommarlovsdag idag. Vaknade vid halv åtta efter att ha sovit från och till från fyra. En lättsovande Lovelia. Efter uppstigning åkte vi till Coop  för att inhandla lite frukost. Väl hemma satt vi på altanen i härlig värme tillsammans med Hans som sov över efter en helt fantastisk match igårkväll! 

Efter frukost blev det minigolf. När svetten runnit tillräckligt på somliga golfspelare svalkades det kroppar i sjön. Som ni säkert tänkte så badade jag icke och tog istället på mig stt fixa middag! 

Efter maten cyklade jag och Johanna och hennes dotter Amalia till stallet. Vi satte oss och hade picknick i hagen tillsamman med två stora betande hästar och ett vilt spralligt föl. När kaffet var slut spenderade vi 60 minuter i stallet med hästmys. Oj vilka fantastiska hästar vi faktiskt har! Tänk! Det är fortfarande overkligt att jag äger, inte bara en utan två hästar! 

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: