viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

God fortsättning!

Kategori: Allmänt, Familjen

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det årliga julbingot med släkten! 34 stycken! 

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag och David bjöd ut farmor och farfar för att fira farmors 80-årsdag. Vi njöt av Fondue på Restaurant Elysee! 
Efteråt blev det bio. "Lyckligare kan ingen vara" 
Helmysig film! Farfar har inte varit på bio sedan 1958, så för honom blev det upplevelse deluxe! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På nyår lagade jag och David middag hemma hos mamma. Vid nio åkte jag och mamma in till Malmö Opera tillsammans med kompisar till henne för att se och lyssna på Nyårsgalan. 
Tolvslaget var bland det finaste 12-slag jag varit med om. Rikard Söderberg sjöng Stad i ljus och efter nedräkningen dracks champagne medan vi lyssna på ABBAs Happy New Year och såg ett fantastiskt vackert fyrverkeri! 

Kommentera inlägget här: