viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Så mycket!

Kategori: Allmänt

Reflektionens dag tror jag! 

Satt i bastun efter träningen och kände mig så upprymd över energin som fortfarande finns kvar trots att det är måndagkväll 20:00! 

Jag har sådan tur som får ha ett arbete jag älskar och får vara kreativ på! 
Fantastiska kolleger, skulle adoptera dom allihop! 
Kommer hem till en fantastisk man, högljudda barn, men ack så glada! Leon älskar sin nya gunga i lekrummet.... David har lagat middag! 

Jag har en barndomsdröm som jag precis varit hos, min egen (!) häst! Inte klokt. 
Nu har jag fått dansa en timme och bara haft kul! 
O dusch och bastu bara helt dör mig själv! 

Det kan ju vara omöjligt att veckans skulle kunna börjat bättre! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu väntar ytterligare en bonus denna måndag. (Föehoppningsvis) innan David anammar sitt tv-spel får han och jag en stund tillsammans när barnen somnat. Det brukar alltid bli bra smatal och mycket skratt! Jodå klockan åtta sover 4-åringen oftast utan trams! 
Kommentera inlägget här: