viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Tillbaka

Kategori: Allmänt

Idag var det dags! Efter tre månaders ledighet tillsammans, ska rutinerna vara på plats igen! 
Jag inser hur fantastiskt det varit att få vara tillsammans men också vilka mysiga månader jag har framför mig. 
Få vara hemma och gosa med världens gladaste bebis. Som imorse, få ta en promenad med Leon till förskolan med Leon, som pratar om allt och inget! 
Får en liten pause att vila öronen för att längta tills jag ska hämta honom igen klockan två. 
Under tiden kan jag och Lovelia njuta av varmt kaffe, fix hemma och hästarna! 

Sen längtar vi såklart till David kommer hem från jobbet! :) 
(null)

Kommentera inlägget här: