viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Pics

Kategori: Allmänt

Här kommer lite pics med uppdatering över veckan!!

I torsdags åkte jag och Leon till sjöfartsmuseet efter förskolan. Jag hade varit iväg och tränat, men det var med snabba ryck jag tog en dusch och packade ner pannkakor som Leon beställt. 
Väl hemma åkte jag iväg till ytterligare träning. Det ni!! Här ska det bli back on track!

Från mys till kaos. I fredags skulle hästarna släppas ut i vanlig ordning. Min son som då är så orolig hela tiden över vad jag är och vad som kan hända mig, tyckte detta var fruktansvärt i fredags! 
Att jag gick så många meter från honom. Jag hade en gråtande Leon springandes zickzack mellan hästarna, vilket gjorde dom oroliga, vilket ledde till att de backade in i elstängslet. 
Jag blev tvungen att gå efter hästarna som nu sprungit ner i hagen. Leon fortsatte skrika. Nu över att det vräkte ner och han trodde vi skulle dö. "Vi kommer dö" lät det med gråt och skrik. När jag kom upp till grinden igen grät han fortfarande. Men ! Nu hade han kissat ner sig. Livet var väldigt jobbigt igen pga att det sved och var blött. Därför tog vi av kläderna. Men tårarna fortsatte rinna över att han inte ville vara naken. Under leons process från att vi kom, grät Lovelia av hunger! 
Jag försökte ändå envist mocka och fixa klart. 
Väl hemma kan jag lova er att hela jag var uppe i varv. Det tog tid att komma tillbaka. Men det positiva var ju att det säkert blev en hjälp till dammsugningen och golven som skulle tvättas.

Men tur är väl att fredsdagen avslutades på bästa sätt! Tjejmiddag hos mig! Älskar att umgås med dessa härliga tjejer. Energin hos mig fylls på i deras sällskap och sprudlar! 

Nu sover David, jag testar liggläge i sängen en liten stund till och barnen ser på tv! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Riktig utedag igår. Efter veckans regn försökte vi ta vara på lördagssolen. Jag och Leon var iväg på lekplats två timmar. På kvällen blev det en timmes ridning för mig! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Leon hade sett ett klipp på youtube med katter som gick hinderbana. Ni kan tro att semla nu är en av dom som också ska bli en youtuber. Leon gjorde ett försök til hinderbana. Med Davids hjälp tor jag hon motvilligt kom runt! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: