viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Fredagsmys, var är du?

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Leon fick en ledig dag från förskolan igår. Han följde med på min träning. Därefter hade vi salen för oss själva och byggde upp en hinderbana! 
Jag frågade Leon om han tyckte jag var duktig på min träning, eftersom han berömde sig själv på hinderbanan. Han svarade: jag för fundera, ge mig 10 minuter! 
Jag fick tummen ner. 
Efter det blev det film och jag behövde sova. För att vakna till liv fick vi ut och få lite frisk luft. Vi startar med cykel och utan stödhjul, här försöker vi lära oss direkt och gå den hårda vägen! 

Har försökt att avnjuta frukost i två timmar nu. Efter en mer vaken natt än sovande så är Leon uppe i varv. Det är spring i soffan, svärdfäktning, babbel och ännu mer babbel. Kaffet är inne på tredje värmningen och liten vill ha mat också. 
Leon lovade mig lugn och ro nyss. En minut(!) lekte han med Pippi-huset och nu har han en hel föreläsning om vilken dålig smak jag har på vad jag vill se på. Han orkar inte att jag bara ser dålig tv! 

Får se när det där fredagsmyset infinner sig, eller så är det redan det som pågår utan stt jag vet om det! 

Kommentera inlägget här: