viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Tog ut sin rätt

Kategori: Allmänt

Det känns i kroppen igår att vi ansträngde oss maximalt. Kroppen har tagit ut sig med rejäl träningsvärk. Frågan är hur vi mår imorgon. Förhoppningsvis puts väck och jag kan köra mitt vanliga onsdagspass. 

Kan man inte träna får man hitta på annat. Som att baka kanel och vaniljbullar. Jag lovar er! Dom blev goda! För att garantera er åt jag mer än en så det blir lättare att sätta betyg på ett snitt. Att bedöma efter en bulle vore orättvist. 

En lite lugnare Leon idag och en mycket sovande Lovelia så kunde kaffet drickas varmt och det gick att uppdatera sig med morgonens nyhetssändning! Det är inget att klaga på! 
Läggningen gick som på räls. Så snart vankas det bio. 
Leon har haft en period där han inte velat somna, definitivt inte själv. Vilket har gjort att vi legat 2 timmar inne hos honom varje kväll. Ni vet säkert hur det slutar. Leon somnar efter två timmar, en själv vaknar upp efter sex. Och kvällen är som bortblåst, glömd, aldrig existerad! 

Vi gjorde ett schema på september. Ett kryss för sova i egen säng, utan förälder, utan trams. 
Nu är vi inne i oktober och fortfarande ingen bio. Vilket betyder att vi har fem dagar utan trams att ta igen! 
Så snart Superhjältar 2, kommer vi! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: