viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Nu blev det jul

Kategori: Allmänt

Julen fick komma in i huset i helgen! 
Riktigt mysigt! Leon: "du är bra på julafton mamma" han fixade pepparkakorna! 

Ikväll har jag varit iväg, eller egentligen hela familjen, för alla har vi en roll i julmusikalen som jag är med och håller i i kyrkan. Leon och David åkte hem efter halva övningen. Jag och kompat fortsatte till halv tolv. Vad musik kan förgylla en. Med glädje, möjligheter, lycka och adrenalin! 
Helt ljuvligt att bara fö sjunga i en mic till härligt komp i fem timmar! 

Den 8 är det föreställning! 
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: