viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Livet

Kategori: Allmänt

Jag: det absolut värsta jag vet just nu är Leon när han tjatar och hysteriskt skriker på en att följa med honom på toa för att han är superkossnödog och inte kan hålla sig och man till slit ger med sig att följa med och han ska göra 100 saker på väg till toaletten och verkar inte supernödig! 

David: om det gör det mest irriterad då kan du glädja dej åt att du har ett fantastiskt liv. 

Sant! Det är väldigt bra nu! 
Kommentera inlägget här: