viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Livet är igång

Kategori: Allmänt

Trots lite ekon här inne så är livet igång på hög nivå! 
I lördags var jag iväg med Helene och såg "No more fucks to give" med Mia Skäringe. Jag kam dela upp föreställningen i tre upplevelser... det började med 1. Jag har blivit för gammal för att tycka att en mening satt med bara könsord är rolig. Efter en stund kom upplevelse 2. Jag blir provocerad. Feminism och jag är inte fullt överens....( det för mig ändå att analysera att det kanske är jag som blir provocerad för att jag är fostrad på ett visst sätt) längre in i showen och till slutet 3. Fantastiskt bra och mycket rolig! 

Kvällen blev ju såklart bara bättre med sällskapet. Blev middag två gånger efteråt med samma sällskap så trevligt det var och hur gott det är med mat! 

Igår blev det lekplats och lunch ute- måndagar är för tillfället veckans bästa dag! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi kör bolstavsträning för fullt här hemma i alla dess former! 
Kommentera inlägget här: