viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Funderingar

Kategori: Allmänt

Funderingar när man vaknar 

1. En 4- årings humör och energi. Är det på något vis ett straff för de synder man gjort innan man fick barn ? 

2. Varför luktar min 5-månaders bebis vinäger i ansiktet när hon vaknar? 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Leon var på kalas i helgen. Han och jag hade delade åsikter hur vida den kepsen skulle ingå hans outfit eller inte! Vem vann tror ni? 
(null)

Vi firade Fars-dag igår. Världens bästa David som också är världens bästa pappa. Han är precis som jag tycker en pappa ska vara! 

Han fick presenter på sängen av mig och Leon när vi med instrument stormade sovrummet sjungades på Super Mario (nöjd pappa)
Sen blev han utkickad på en löparrunda, för att efter 5 km i ösregn värma sig inlett varmt bad med en fotbollspodd. Efter det var tanken att David skulle få se fotboll i tystnad, ensam. Men tydligen var Leon inställd på annat. Han skulle se match och äta ölkorv med pappa. Tror oliverna och ölkorven lockade mer än spelet! Han behöll fullt fokus i 10 minuter. 
Kommentera inlägget här: